Obsługa klienta
Często zadawane pytania
Jak długo zajmuje dostawa?
Zazwyczaj każde zamówienie złożone przed godziną 17:00 zostanie wysłane tego samego dnia. Standardowy czas dostawy wynosi 1–5 dni roboczych.
Nie otrzymałam/em potwierdzenia zamówienia
Po złożeniu zamówienia potwierdzenie zamówienia jest zawsze wysyłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Otrzymasz również potwierdzenie wysyłki, gdy tylko zamówienie zostanie wysłane. Jeśli nie otrzymałeś e-maili z potwierdzeniem, sprawdź folder ze spamem. Jeśli nadal nie możesz nic znaleźć, skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy.
Jak mogę zwrócić przedmiot?
Aby zwrócić przedmiot, po prostu skontaktuj się z nami, a otrzymasz wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami. Jeśli zwracasz przedmiot w standardowym okresie zwrotu, jesteś odpowiedzialny za opłatę za wysyłkę. W przypadku usterki lub wady produktu lub innych problemów związanych ze zwrotem produktu, zapłacimy za wysyłkę.
Śledzenie przesyłki
Prosze skontaktować się z nami przez, a my napiszemy numer potrzebny do śledzenia przesyłki.
JAK MOŻEMY CI POMÓC?
Nie możesz znaleźć swojego pytania? Skontaktuj się z nami a my Ci pomożemy!
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI